Uluslararası İletişim, Dijitalleşme ve Toplum Sempozyumu’nun dördüncüsü, bu yıl da İstanbul
Aydın Üniversitesi, İletişim fakültesi ev sahipliğinde gerçekleştiriliyor. "Demokrasiden Enfokrasiye"
temasını ve "Optimize Toplumda Hakikat" mottosunu merkeze alan sempozyum, başta
akademisyenler olmak üzere sivil toplumu, sanatçıları, sektör temsilcilerini, doktora ve yüksek lisans
öğrencilerini disiplinler arası diyalog için bir araya getirmeyi hedeflemektedir.